PHP Σφάλμα [Warning]

Συνταγές για δίαιτα

Δίαιτα δε σημαίνει άνοστα φαγητά & πείνα... εδώ θα βρείτε επιλεγμένες συνταγές μαγειρικής, για σωστή δίαιτα και διατροφή!
2011
Αύγουστος

Χταπόδι στο αλουμινόχαρτο - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Χταπόδι στο αλουμινόχαρτο - 1 μερίδα
Υλικά:
(χταπόδι φρέσκο, 1 κουτ. σούπας ξίδι, 1 κουτ. ελαιόλαδο, 3-4 σκελίδες σκόρδο, 1 φύλλο δάφνης, φρεσκοτριμμένο πιπέρι, λίγη ρίγανη.

Διαβάστε περισσότερα...

Γαρίδες με σκόρδο, κρεμμύδι και μαϊντανό - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Γαρίδες με σκόρδο, κρεμμύδι και μαϊντανό - 1 μερίδα
Υλικά:
5 σκελίδες σκόρδο, 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο, 5 φρέσκα κρεμμυδάκια (κομμένα σε χοντρά κομμάτια), μαϊντανό, Γαρίδες καθαρισμένες (αν θέλετε κρατήστε το κέλυφος της ουράς), αλάτι, 4 μικρές ξερές κόκκινες πιπεριές ή 1-2 πρέζες μπούκοβο, λίγο λευκό ξηρό κρασί.

Διαβάστε περισσότερα...

Ξιφίας με πιπεριές και μανιτάρια - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Ξιφίας με πιπεριές και μανιτάρια - 1 μερίδα
Υλικά:
2 φέτες ξιφία, 1 κουτ. σούπας λάδι, 100 γρ. μανιτάρια, 1 μέτριο κρεμμύδι, 1 σκελίδα σκόρδο, 1 πορτοκαλί και 1 κόκκινη πιπεριά, 1 ντομάτα κομμένη σε ροδέλες, 1 πράσο κομμένο σε ροδέλες, αλάτι, πιπέρι φρεσκοτριμμένο, λίγο μπούκοβο.

Διαβάστε περισσότερα...

Σολομός στο χαρτί με μυρωδικά - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Σολομός στο χαρτί με μυρωδικά - 1 μερίδα
Υλικά:
2 φέτες σολομού, 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο, 1 λεμόνι κομμένο σε ροδέλες, 1 φλ. του καφέ κρασί λευκό, 1 σκελίδα σκόρδο, 2 κουταλάκια ανάμεικτα μυρωδικά (θυμάρι, μαντζουράνα, άνηθο), αλάτι, πιπέρι.

Διαβάστε περισσότερα...

Σαλάτα αγγούρι με μαϊντανό - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Σαλάτα αγγούρι με μαϊντανό - 1 μερίδα
Υλικά:
αγγούρι, αλάτι, νερό, μαϊντανό, ξύδι, ελαιόλαδο.

Διαβάστε περισσότερα...

Σαλάτα κόκκινη - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Σαλάτα κόκκινη - 1 μερίδα
Υλικά:
2 κόκκινα κρεμμύδια, 2 παντζάρια, 1 σαλάτα κόκκινη (radicchio), 1 ματσάκι ρόκα, ελαιόλαδο, ξύδι, αλάτι και πιπέρι.

Διαβάστε περισσότερα...

Σαλάτα με μανιτάρια, κολοκυθάκια και ντομάτες - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Σαλάτα με μανιτάρια, κολοκυθάκια και ντομάτες - 1 μερίδα
Υλικά:
4 μανιτάρια μεγάλα κομμένα σε φέτες, 1 κολοκυθάκι κομμένο σε λεπτές φέτες, 2 κουτ. γλ. ελαιόλαδο, 1 ντομάτα ξεφλουδισμένη και κομμένη στα τέσσερα, 1 κουτ. βασιλικό φρέσκο ψιλοκομμένο.

Διαβάστε περισσότερα...

Ρεβύθια με σπανάκι - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Ρεβύθια με σπανάκι
Υλικά για 4 άτομα:
300 γρ. ρεβίθια, 2 ντομάτες, 600 γρ. σπανάκι, 1 ματσάκι μάραθο, 200 γρ. φρέσκα κρεμμύδια, 2 σκελίδες σκόρδο, 2 καυτερές πιπεριές ψιλοκομμένες, 200γρ. λεμόνι, 1 δαφνόφυλλο, αλάτι, μαύρο πιπέρι, και 10 γρ μαγειρική σόδα.

Διαβάστε περισσότερα...

Αρχείο

Αύγουστος 2011
Αύγουστος 2011 - Συνταγές για δίαιτα

Get Adobe Flash Player

Module CU3ER needs Adobe Flash Player. Get it by clicking the image below!
Get Adobe Flash player

Τμήμα Παχυσαρκίας

Τι είναι η Χοληστερίνη

Έξυπνα tips για τις καλοκαιρινές διακοπές

Συνταγές Μαγειρικής

Πάνω
Υλοποίηση-Υποστήριξη: Rentasite Web Services
Copyright (c) 2017 Medidiet.gr - All rights reserved