Συνταγές για δίαιτα

Δίαιτα δε σημαίνει άνοστα φαγητά & πείνα... εδώ θα βρείτε επιλεγμένες συνταγές μαγειρικής, για σωστή δίαιτα και διατροφή!

Χταπόδι στο αλουμινόχαρτο - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Χταπόδι στο αλουμινόχαρτο - 1 μερίδα
Υλικά:
(χταπόδι φρέσκο, 1 κουτ. σούπας ξίδι, 1 κουτ. ελαιόλαδο, 3-4 σκελίδες σκόρδο, 1 φύλλο δάφνης, φρεσκοτριμμένο πιπέρι, λίγη ρίγανη.

Διαβάστε περισσότερα...

Γαρίδες με σκόρδο, κρεμμύδι και μαϊντανό - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Γαρίδες με σκόρδο, κρεμμύδι και μαϊντανό - 1 μερίδα
Υλικά:
5 σκελίδες σκόρδο, 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο, 5 φρέσκα κρεμμυδάκια (κομμένα σε χοντρά κομμάτια), μαϊντανό, Γαρίδες καθαρισμένες (αν θέλετε κρατήστε το κέλυφος της ουράς), αλάτι, 4 μικρές ξερές κόκκινες πιπεριές ή 1-2 πρέζες μπούκοβο, λίγο λευκό ξηρό κρασί.

Διαβάστε περισσότερα...

Ξιφίας με πιπεριές και μανιτάρια - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Ξιφίας με πιπεριές και μανιτάρια - 1 μερίδα
Υλικά:
2 φέτες ξιφία, 1 κουτ. σούπας λάδι, 100 γρ. μανιτάρια, 1 μέτριο κρεμμύδι, 1 σκελίδα σκόρδο, 1 πορτοκαλί και 1 κόκκινη πιπεριά, 1 ντομάτα κομμένη σε ροδέλες, 1 πράσο κομμένο σε ροδέλες, αλάτι, πιπέρι φρεσκοτριμμένο, λίγο μπούκοβο.

Διαβάστε περισσότερα...

Σολομός στο χαρτί με μυρωδικά - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Σολομός στο χαρτί με μυρωδικά - 1 μερίδα
Υλικά:
2 φέτες σολομού, 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο, 1 λεμόνι κομμένο σε ροδέλες, 1 φλ. του καφέ κρασί λευκό, 1 σκελίδα σκόρδο, 2 κουταλάκια ανάμεικτα μυρωδικά (θυμάρι, μαντζουράνα, άνηθο), αλάτι, πιπέρι.

Διαβάστε περισσότερα...

Σαλάτα αγγούρι με μαϊντανό - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Σαλάτα αγγούρι με μαϊντανό - 1 μερίδα
Υλικά:
αγγούρι, αλάτι, νερό, μαϊντανό, ξύδι, ελαιόλαδο.

Διαβάστε περισσότερα...

Σαλάτα κόκκινη - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Σαλάτα κόκκινη - 1 μερίδα
Υλικά:
2 κόκκινα κρεμμύδια, 2 παντζάρια, 1 σαλάτα κόκκινη (radicchio), 1 ματσάκι ρόκα, ελαιόλαδο, ξύδι, αλάτι και πιπέρι.

Διαβάστε περισσότερα...

Σαλάτα με μανιτάρια, κολοκυθάκια και ντομάτες - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Σαλάτα με μανιτάρια, κολοκυθάκια και ντομάτες - 1 μερίδα
Υλικά:
4 μανιτάρια μεγάλα κομμένα σε φέτες, 1 κολοκυθάκι κομμένο σε λεπτές φέτες, 2 κουτ. γλ. ελαιόλαδο, 1 ντομάτα ξεφλουδισμένη και κομμένη στα τέσσερα, 1 κουτ. βασιλικό φρέσκο ψιλοκομμένο.

Διαβάστε περισσότερα...

Ρεβύθια με σπανάκι - 1 μερίδα

Bookmark and Share

Ρεβύθια με σπανάκι
Υλικά για 4 άτομα:
300 γρ. ρεβίθια, 2 ντομάτες, 600 γρ. σπανάκι, 1 ματσάκι μάραθο, 200 γρ. φρέσκα κρεμμύδια, 2 σκελίδες σκόρδο, 2 καυτερές πιπεριές ψιλοκομμένες, 200γρ. λεμόνι, 1 δαφνόφυλλο, αλάτι, μαύρο πιπέρι, και 10 γρ μαγειρική σόδα.

Διαβάστε περισσότερα...

Αρχείο

Αύγουστος 2011
Συνταγές για δίαιτα

Get Adobe Flash Player

Module CU3ER needs Adobe Flash Player. Get it by clicking the image below!
Get Adobe Flash player

Τμήμα Παχυσαρκίας

Τι είναι η Χοληστερίνη

Έξυπνα tips για τις καλοκαιρινές διακοπές

Συνταγές Μαγειρικής

Πάνω
Υλοποίηση-Υποστήριξη: Rentasite Web Services
Copyright (c) 2017 Medidiet.gr - All rights reserved