Αρχή arrow Medi Blog

Η σημασία της άσκησης

Bookmark and Share

Ασκήσεις και Γυμναστική
Όλες οι έρευνες σήμερα επισημαίνουν την αναγκαιότητα για μείωση της καθιστικής ζωής. Μελέτες έχουν δείξει ότι ήπια άσκηση περίπου 30 λεπτά ημερησίως προκαλεί:



1) Ευκολότερη απώλεια βάρους, απ’ αυτούς που δεν ασκούνται.
2) Διατήρηση αυτής της απώλειας για περισσότερο χρονικό διάστημα.
3) Μείωση του σχετικού κινδύνου εμφάνισης παχυσαρκίας.


- Το είδος της άσκησης θα πρέπει να επιλέγεται με βάση τις επιθυμίες, αλλά και τις δυνατότητες του παχύσαρκου ατόμου.

- Οι ασκήσεις αντίστασης (αναερόβια άσκηση), αυξάνουν κυρίως τον μυϊκό ιστό.

- Στην αερόβια άσκηση χαμηλής έντασης και διάρκειας, χρησιμοποιούνται ως καύσιμο τα λιπίδια, γι’ αυτό συστήνετε στην προσπάθεια απώλειας βάρους.

- Πρακτικά τέτοιες ασκήσεις είναι η αεροβική γυμναστική, ο διάδρομος, το περπάτημα, η ποδηλασία κ.λ.π. που πρέπει να ενσωματωθούν στις καθημερινές δραστηριότητες του παχύσαρκου ατόμου, ώστε να γίνει τρόπος ζωής!

Τμήμα Παχυσαρκίας

Τι είναι η Χοληστερίνη

Έξυπνα tips για τις καλοκαιρινές διακοπές

Συνταγές Μαγειρικής

Πάνω
Υλοποίηση-Υποστήριξη: Rentasite Web Services
Copyright (c) 2017 Medidiet.gr - All rights reserved