Αρχή arrow Αρθρογραφία

Κόλπα αδυνατίσματος

Bookmark and Share

Κόλπα Αδυνατίσματος

Όταν τρώτε, να κάθεστε στο τραπέζι!
Όταν τρώτε όρθιοι, βιαστικοί και κυρίως περπατώντας στο δρόμο, καταναλώνετε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες. Και όχι μόνο αυτό...

Φροντίστε να παραμείνετε στο τραπέζι τουλάχιστον δεκαπέντε λεπτά. Αυτός είναι ο απαραίτητος χρόνος για να δημιουργηθεί το αίσθημα του κορεσμού που προέρχεται από τους υποδοχείς του στομάχου και των εντέρων. Το φαγητό στο πόδι δεν προκαλεί αίσθημα κορεσμού διαρκείας και έτσι νιώθετε πεινασμένοι.

Για πιο ελαφριά ομελέτα...
Για να γίνει πιο ελαφριά η ομελέτα, χτυπήστε τη με το πιρούνι, προσθέτουμε λίγο νερό (μια κουταλιά της σούπας για δύο αυγά) και ψήστε τη σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς λίπος.

Αντί για δύο ολόκληρα αυγά, μπορείτε να χρησιμοποιήστε ένα ολόκληρο αυγό και από ένα άλλο αυγό μόνο το ασπράδι. Έτσι, αποφεύγετε τους κρόκους που είναι πλούσιοι σε χοληστερίνη.

Αντικαταστήστε το φρέσκο βούτυρο
Αντικαταστήστε το φρέσκο βούτυρο, που μπαίνει πάνω σε βραστά φαγητά που μαγειρεύονται στον ατμό, με αρωματικό ξίδι ή κρύες σάλτσες. Μερικές σταγόνες αρωματικό ξίδι στα πράσινα φασολάκια ενισχύουν τη γεύση τους.

Προσοχή σε ορισμένα λαχανικά!
Προτιμάτε τα λαχανικά, αλλά προσοχή σε ορισμένα απ' αυτά. Επικρατεί γενικά η άποψη ότι μπορεί κανείς να φάει όσα λαχανικά θέλει.

Αυτό είναι αλήθεια, αλλά με απαραίτητη προϋπόθεση να μη βάζετε λάδι, να μην έχετε ευαίσθητα έντερα και να τα διαλέγετε προσεκτικά. Για παράδειγμα, τα καρότα, τα παντζάρια και τα ραπανάκια περιέχουν 13% υδατάνθρακες κατά μέσο όρο.

Γλυκός καφές χωρίς ζάχαρη!

Για να κόψετε τη ζάχαρη από τον καφέ σας χωρίς να χάσετε τη γλυκιά του γεύση, μπορείτε να τον πίνετε τρώγοντας ταυτόχρονα ένα μήλο που ενισχύουν το άρωμά του.

Για το πρωινό σας...
Για το πρωινό σας προτιμήστε τα δημητριακά που αποκτούν όγκο στο στομάχι, και αυτά που έχουν πολλές φυτικές ίνες όπως νιφάδες ρυζιού και κορνφλέικς Αυτά καθυστερούν να απορροφηθούν από τον οργανισμό με αποτέλεσμα να μην πεινάμε πολύ σύντομα.

Ψητό κρέας
Όταν ψήνετε κρέας, αλείψτε το ψητό σας με λίγο νερό και όχι με το λιπαρό ζουμί που προέρχεται από το κρέας. Πριν το σερβίρετε, στραγγίστε τη σάλτσα του ψητού με απορροφητικό χαρτί κουζίνας ή βάλτε το στο ψυγείο και όταν κρυώσει, αφαιρέστε το λίπος που σχηματίστηκε στην επιφάνεια.

Τμήμα Παχυσαρκίας

Τι είναι η Χοληστερίνη

Έξυπνα tips για τις καλοκαιρινές διακοπές

Συνταγές Μαγειρικής

Πάνω
Υλοποίηση-Υποστήριξη: Rentasite Web Services
Copyright (c) 2019 Medidiet.gr - All rights reserved