Αρχή arrow Αρθρογραφία

Διατροφή πριν και μετά τις γιορτές

Bookmark and Share

Διατροφή κατά τις γιορτές
Όπως όλοι γνωρίζετε, τις άγιες αυτές μέρες τα σπίτια σας γεμίζουν από χαρά, αγάπη, ζεστασιά και από την παρουσία αγαπημένων προσώπων.

Και φυσικά από διάφορες λιχουδιές και καλούδια, στα οποία δεν μπορείτε να αντισταθείτε...

Οι ποσότητες στα πιάτα αυξάνονται και οι περισσότεροι από εσάς παίρνετε κάποια κιλά. Υπάρχουν όμως τρόποι να μην ξεφύγετε πολύ από τις διατροφικές σας συνήθειες.




ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΤΙΣ ΖΥΓΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ...

1) Μην μείνετε νηστικοί όλοι μέρα για να μπορέσετε να φάτε το βράδυ περισσότερο,  αλλά φάτε κανονικά το πρωινό και το δεκατιανό σας, ενώ το μεσημεριανό σας  μπορεί να αποτελείται από μια σαλάτα. Την επόμενη επίσης ημέρα, μπορείτε να φάτε πάλι μια σαλάτα για μεσημεριανό.

2) Το απογευματινό σας μπορεί να είναι ένα μελομακάρονο ή ένας κουραμπιές ή ένα οποιοδήποτε άλλο  μικρό γλυκό (όπως ένα γλυκό κουταλιού), ώστε να μην στερηθείτε τις γλυκές λιχουδιές.

3) Προτιμήστε το κρασί ή κάποιο αλκοολούχο ποτό, χωρίς να το αναμείξετε με χυμό ή κάποιο αναψυκτικό, γιατί έτσι διπλασιάζετε και τριπλασιάζετε τις θερμίδες. Αν θέλετε να το αναμίξετε, μπορείτε να προσθέσετε σόδα η αναψυκτικό τύπου light!!

4) Στο ρεβεγιόν, γεμίστε το πιάτο μόνο μια φορά και συνοδεύστε το με μια σαλάτα.

5) Μασάτε το φαγητό σας αργά και πολλές φορές. Μιλήστε με τους γύρο σας και περάστε καλά.

6) Ασκηθείτε! Αν δεν μπορείτε να πάτε γυμναστήριο, μπορείτε να πάτε μια βόλτα, οι στολισμένοι δρόμοι είναι ιδανικοί για βόλτες, έτσι καίτε θερμίδες αλλά αποβάλετε και το άγχος της ημέρας.

7) Αποφύγετε τους ξηρούς καρπούς και προτιμήστε τα stick λαχανικών, ως συνοδευτικά για το ποτό σας.

8) Καταναλώστε νερό πριν από κάθε γεύμα. Το νερό εκτός από την ενυδάτωση του οργανισμού, συμβάλει και στην αίσθηση κορεσμού.

Αυτές είναι 8 έξυπνες συμβουλές, για να μην πάρετε βάρος τις γιορτές. Θα  σας βοηθήσουν όχι μόνο να μην πάρετε βάρος, αλλά και να περάσετε καλά τις γιορτές.


ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ... ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ

Κατά την διάρκεια των γιορτών, πιστεύετε ότι πρέπει να διασκεδάσετε με την οικογένεια και τους φίλους. Να ξεφύγετε από την καθημερινότητα και να περάσετε καλά. Έτσι χρησιμοποιείτε το φαγητό και το ποτό ώστε να πείσετε και τον εαυτό σας, αλλά και τους άλλους ότι περνάτε καλά. Ότι έχετε αποβάλει το άγχος και τα προβλήματα σας και είστε έτοιμοι να υποδεχθείτε την νέα χρονιά χωρίς αυτά.

Με την νέα χρονιά βάζετε νέους στόχους και ξεκινάτε νέα αρχή και στην ζωή σας αλλά και στην διατροφή σας. Ξεχάστε τα πλούσια και γεμάτα φαγητό και γλυκά τραπέζια, και θυμηθείτε της ποσότητες των γευμάτων που πρέπει να τρώτε αλλά και την διατήρηση των ωραρίων.

Επισκεφτείτε τον διαιτολόγο σας ώστε να σας βοηθήσει να χάσετε τα περιττά κιλά, που αποκτήσατε τις γιορτές. Με μια σωστή διατροφή, που θα περιέχει ποικιλία θρεπτικών συστατικών στα γεύματα, θα σας βοηθήσει και στην απώλεια κιλών αλλά και  στην διατήρηση τους.


Συνήθως, μετά τις γιορτές, λόγω των περιττών κιλών που έχετε αποκτήσει, σας πιάνει πανικός και καταλήγετε στις δίαιτες  express. Οι όποιες  μπορεί να σας βοηθήσουν να χάσετε γρήγορα τα περιττά κιλά, αλλά όχι για πολύ καιρό. Αφού είναι αποδεδειγμένο ότι όσοι έχουν προσπαθήσει να χάσουν κιλά με μια τέτοια δίαιτα, όχι μόνο παίρνουν τα κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά ακόμα και να αυξήσουν το βάρος τους  περισσότερο από πριν.

Γι’ αυτό σας  προτείνουμε μια ισορροπημένη διατροφή, που θα σας βοηθήσει να χάσετε αργά και σταθερά τα περιττά κιλά και να μην τα ξαναπάρετε!


Βιβλιογραφία

Τμήμα Παχυσαρκίας

Τι είναι η Χοληστερίνη

Έξυπνα tips για τις καλοκαιρινές διακοπές

Συνταγές Μαγειρικής

Πάνω
Υλοποίηση-Υποστήριξη: Rentasite Web Services
Copyright (c) 2019 Medidiet.gr - All rights reserved